De campagne “Helden van Gitok” toont enerzijds 9 afgestudeerden die het in een bepaalde sector — nauw aansluitend bij onze opleidingen — ‘gemaakt’ hebben. Je ziet hun portret, en hoort hun verhaal.
Achter elke Held, staan er tientallen, honderden succesverhalen van jongeren die via tso of bso een mooie loopbaan uitgebouwd hebben. Soms na nog aanzienlijke vervolgtrajecten in hoger onderwijs, soms dankzij aangeboren ondernemerstalent, soms via de talloze doorgroeikansen die het bedrijfsleven aan degelijk opgeleide werknemers biedt! Dat had je niet gedacht!
De campagne “Helden van Gitok” werd volledig uitgerold op de opendeurdag op 8 mei. 9 helden (of heldenduo’s) werden voordien week per week onthuld. Dit door middel van 50 000 postkaarten die in de wijde regio verspreid werden, maar ook via Facebook en de minisite van de campagne.
BizBis zorgde voor de volledige uitwerking van de campagne “Dat had je niet gedacht, Helden van Gitok”. We stuurden onze fotograaf op pad die elke held knap in beeld bracht. De grafische verwerking van het concept en de foto’s, aanmaak van beeldmateriaal en ontwerp van het campagnelogo, de productie van de kaarten en de website… de hele campagne liep op rolletjes. Ze bleef ook niet onopgemerkt!
Ze liep zo goed, dat we meteen ook maar de huisstijl van de school hebben aangepakt. Na jaren van gebruik, was het oude logo klaar voor vernieuwing. De imagoverjonging die werd ingezet met de frisse campagne vond zijn weerslag in het nieuwe logo. De “deeltjes” die het logo compleet maken, werden snel omarmd door de hele school. Een fijn resultaat voor deze ingrijpende verandering!
