Boutersem, dag van de Kleine Vondelbeek De gemeente Boutersem is 1 van de 10 gekozen onthardingsprojecten van de Vlaamse overheid. De herwaardering van de vallei past in een ruimere ontwikkelingsstrategie …
LOGO EN HUISSTIJL, BEELDIG IN COMMUNICATIE
Eén van de key-factoren is “noden bepalen”. Dit is steeds een goed vertrekpunt, gekoppeld aan de visie en de doelstellingen van het bedrijf. Een huisstijl start in zijn meest eenvoudige …
AANDACHT VOOR ZINLOOS GEWELD TIJDENS 24 UUR VOOR DE VREDE
Met ’24 uur voor de Vrede’ kwam Kalmthout op de been voor meer verdraagzaamheid en was dit tevens ook het slotmoment van de herdenking van de eerste wereldoorlog. Verschillende activiteiten …
CAMPAGNES VOOR GITOK
Ons stem dna maakt niemand na Domeinschool STEM kregen ze uiteraard niet zomaar cadeau. Jaar na jaar proberen we in samenspraak met de directie de juiste toon te zetten om …
AWARD STOP4SAFETY – AANDACHT VOOR VEILIGHEID
Op een uniforme manier je veiligheidscampagnes aan alle medewerkers meegeven? Voor Lloyd’s Register ontwikkelden we het Stop4Safety-platform. Als startpunt werd de bestaande stop-kaart genomen. Van daar uit werd samen met …
COMMUNICATIETOOL TUSSEN GENERATIES.
Elke generatie kijkt anders. 0pvoeding, tijdsgeest en vroegere ervaringen kleuren de bril van waaruit we naar werken kijken. Wanneer teams en organisaties de generatiebril opzetten, openen zich mogelijkheden tot dialoog, …
DOODENDRAAD PRINT
In Vlaanderen wordt de Eerste Wereldoorlog spontaan geassocieerd met loopgraven in de Westhoek. Maar ook in onze streek was er een bijzondere situatie. Essen en Nieuwmoer werden immers volledig afgesloten …
HUISSTIJL, EDAN BUSINESS SOLUTIONS, EEN TOTALE RESTYLING
Edan is één van de klanten die we al het langst tot ons cliënteel mogen rekenen. Het is dan ook zeer prettig om samen met hen de stap naar een …
KALMTHOUT, NIEUWE HUISSTIJL, NIEUWE APP!
De gemeente Kalmthout komt met een primeur! Een app voor een landelijke gemeente. Hiermee haalde de gemeente zelfs het nationale nieuws. BizBis is trots dit mee mogelijk gemaakt te hebben. Eind …
“HELDEN VAN GITOK” CAMPAGNE
De campagne “Helden van Gitok” toont enerzijds 9 afgestudeerden die het in een bepaalde sector — nauw aansluitend bij onze opleidingen — ‘gemaakt’ hebben. Je ziet hun portret, en hoort …
- Page 1 of 2
- 1
- 2