Bangkok, op 25 jaar tijd uitgegroeid tot een wereldstad, nog het meest merkbaar door de evolutie van de beeldvorming in het straatbeeld. Snel, sneller, snelst, vooral in de led-, mobile- …
IMPEXTRACO INTERNATIONAAL IN HANNOVER, UTRECHT, ATLANTA EN BANGKOK
Een interactieve stand voor Impextraco waarin de bezoeker via geanimeerde vragen ‘getriggerd’ wordt naar zijn interessedomeinen. De moderne heldere weergave van producten en oplossingen straalt kwaliteit en duurzaamheid uit. Een …
3D PRINTING ALS HOOGTECHNOLOGISCHE SCOOP VOOR GLYNWED, WERELDSPELER IN INDUSTRIËLE POMPEN
Voor de herinrichting van het onthaal bij Glynwed in Willemstad (NL) lieten we 3 symbolische objecten printen in 3D, ze verbeelden, ondanks de vrij conservatieve sector, de hoogtechnologische ambities van …
INFOMOMENTEN EN OPENBAAR ONDERZOEK RUP
De gemeente Kalmthout organiseerde een infomoment over het ‘RUP woonbos’, gelegen in het zuidwesten van de gemeente. Bizbis werkte mee aan de visualisatie van de plannen, de presentatie van de tentoonstelling en …
KIEZEN VOOR DUURZAAMHEID
De kunststofleidingsystemen zijn ideaal voor de uitbouw van een duurzaam gescheiden rioleringsstelsel. Bizbis geeft KURIO hiervoor de visuele ondersteuning, vanaf zijn oorsprong tot vandaag. Duurzame ontwikkeling gaat verder dan alleen de zorg …
AWARD STOP4SAFETY – AANDACHT VOOR VEILIGHEID
Op een uniforme manier je veiligheidscampagnes aan alle medewerkers meegeven? Voor Lloyd’s Register ontwikkelden we het Stop4Safety-platform. Als startpunt werd de bestaande stop-kaart genomen. Van daar uit werd samen met …
ZUIVER EVENWICHT VOOR MORGEN
Voor Belleaqua ontwikkelden we een nieuw campagneconcept rond het nieuwe waterzuiveringssysteem Axilyt : een ecologische technologie op basis van bruinkool. We werkten de huisstijl verder uit naar nieuwe rubrieken met dito pictogrammen, …
ALLE KOPPEN BIJEEN!
Na onze succesvolle campagnes ‘Helden van gitok’ en ‘Een genie kiest voor technologie’ was de nieuwe opdracht voor het Technisch Onderwijs niet eenvoudig: De profilering van een ‘domeinschool voor Wetenschap en Techniek’. …
COMMUNICATIETOOL TUSSEN GENERATIES.
Elke generatie kijkt anders. 0pvoeding, tijdsgeest en vroegere ervaringen kleuren de bril van waaruit we naar werken kijken. Wanneer teams en organisaties de generatiebril opzetten, openen zich mogelijkheden tot dialoog, …