Boutersem, dag van de Kleine Vondelbeek De gemeente Boutersem is 1 van de 10 gekozen onthardingsprojecten van de Vlaamse overheid. De herwaardering van de vallei past in een ruimere ontwikkelingsstrategie …
ONTDEK JE EIGEN GENERATIEPROFIEL VIA ‘GENERATIEBRIL.BE’
BizBis stak de website in een nieuw jasje: Elke generatie kijkt anders. Opvoeding, tijdsgeest en vroegere ervaringen kleuren de bril van waaruit we naar werken kijken. Wanneer teams en organisaties …
ENKELE ACTUELE WEBSITES DIE WE VOOR KLANTEN ONTWIKKELDEN
www.doorendoorboutersem.be Een communicatietraject voor een onthardingsproject in Boutersem www.kurio.be Voor een vereniging van fabrikanten in kunststofledingsystemen www.belleaqua.be: Voor een bedrijf in zuiver waterbeheer www.generatiebril.be: Een informatieve site voor de hogeschool Gent rond …
WUIF SAMEN MET ONS DE ZOMER UIT
BizBis verzorgde de communicatie voor deze klantenavond in opdracht van 3 financiële makelaars uit het noorden van Antwerpen. Hof ter Weyden was het gastadres voor financieel expert Pascal Paepen. Via …
VERNIEUWDE WEBSITE VOOR GITOK
Domeinschool STEM Interesse in wetenschappen en wiskunde? Dan is Gitok dé school voor jou! De naam Domeinschool STEM kregen ze uiteraard niet zomaar cadeau. De voorliefde voor Science, Technology, Engineering en Mathematics wordt …
KIEZEN VOOR DUURZAAMHEID
De kunststofleidingsystemen zijn ideaal voor de uitbouw van een duurzaam gescheiden rioleringsstelsel. Bizbis geeft KURIO hiervoor de visuele ondersteuning, vanaf zijn oorsprong tot vandaag. Duurzame ontwikkeling gaat verder dan alleen de zorg …
AWARD STOP4SAFETY – AANDACHT VOOR VEILIGHEID
Op een uniforme manier je veiligheidscampagnes aan alle medewerkers meegeven? Voor Lloyd’s Register ontwikkelden we het Stop4Safety-platform. Als startpunt werd de bestaande stop-kaart genomen. Van daar uit werd samen met …
ZUIVER EVENWICHT VOOR MORGEN
Voor Belleaqua ontwikkelden we een nieuw campagneconcept rond het nieuwe waterzuiveringssysteem Axilyt : een ecologische technologie op basis van bruinkool. We werkten de huisstijl verder uit naar nieuwe rubrieken met dito pictogrammen, …
COMMUNICATIETOOL TUSSEN GENERATIES.
Elke generatie kijkt anders. 0pvoeding, tijdsgeest en vroegere ervaringen kleuren de bril van waaruit we naar werken kijken. Wanneer teams en organisaties de generatiebril opzetten, openen zich mogelijkheden tot dialoog, …
DOODENDRAAD WEBSITE ALS HERDENKINGSTHEMA VOOR DE GROOTE OORLOG
In Vlaanderen wordt de Eerste Wereldoorlog spontaan geassocieerd met loopgraven in de Westhoek. Maar ook in onze streek was er een bijzondere situatie. Essen en Nieuwmoer werden immers volledig afgesloten …
- Page 1 of 2
- 1
- 2