Elke generatie kijkt anders. 0pvoeding, tijdsgeest en vroegere ervaringen kleuren de bril van waaruit we naar werken kijken. Wanneer teams en organisaties de generatiebril opzetten, openen zich mogelijkheden tot dialoog, …
DOODENDRAAD WEBSITE ALS HERDENKINGSTHEMA VOOR DE GROOTE OORLOG
In Vlaanderen wordt de Eerste Wereldoorlog spontaan geassocieerd met loopgraven in de Westhoek. Maar ook in onze streek was er een bijzondere situatie. Essen en Nieuwmoer werden immers volledig afgesloten …
NIEMANDSLAND & DEN DOODENDRAAD: HERDENKINGSCONCEPT VOOR WO1
In Vlaanderen wordt de Eerste Wereldoorlog spontaan geassocieerd met loopgraven in de Westhoek. Maar ook in onze streek was er een bijzondere situatie. Essen en Nieuwmoer werden immers volledig afgesloten …
THEO EYE WEAR JAPAN: BELGISCHE BRILLEN IN HET OOSTEN
Om het Belgische design-brillenmerk Theo gericht te promoten op de Japanse markt, ontwikkelden we samen met de agent voor Japan van Theo een eigen platform. Hoe meer je wil weten …
BIJENTEELTMUSEUM KALMTHOUT
Een grote uitdaging, zo’n museum herinrichten. Met een strak omlijnd budget gingen we aan de slag om het — toch wel verouderde — museum naar een modern niveau te tillen. …
HUISSTIJL, EDAN BUSINESS SOLUTIONS, EEN TOTALE RESTYLING
Edan is één van de klanten die we al het langst tot ons cliënteel mogen rekenen. Het is dan ook zeer prettig om samen met hen de stap naar een …
KALMTHOUT, NIEUWE HUISSTIJL, NIEUWE APP!
De gemeente Kalmthout komt met een primeur! Een app voor een landelijke gemeente. Hiermee haalde de gemeente zelfs het nationale nieuws. BizBis is trots dit mee mogelijk gemaakt te hebben. Eind …
IOS EN ANDROID APP GEMEENTE KALMTHOUT
Als primeur voor een gemeente, ontwierpen we voor Kalmthout een smartphone app. Zowel iOS als Android-eigenaars kunnen ermee aan de slag. Buiten allerhande toeristische informatie over uw mogelijke uitstapjes naar b.v. …
“HELDEN VAN GITOK” CAMPAGNE
De campagne “Helden van Gitok” toont enerzijds 9 afgestudeerden die het in een bepaalde sector — nauw aansluitend bij onze opleidingen — ‘gemaakt’ hebben. Je ziet hun portret, en hoort …
ANTWERP PORT PROMOTION PLATFORM, THE LAUNCH
Voor Port of Antwerp ontwikkelden we enkele visuals en een e-mailingcampagne gekoppeld aan een minisite. Dit ter ondersteuning van de launch van hun nieuwste communicatiemiddel naar de haven toe: het Antwerp Port …
- Page 2 of 2
- 1
- 2