Voor EM Group uit Sint-Niklaas, ontwikkelen we een nieuw concept om de nieuwste software suite die het bedrijf rijk is, te promoten. Hierbij blijven we trouw aan de bestaande huisstijl …
ANTWERP PORT PROMOTION PLATFORM, THE LAUNCH
Voor Port of Antwerp ontwikkelden we enkele visuals en een e-mailingcampagne gekoppeld aan een minisite. Dit ter ondersteuning van de launch van hun nieuwste communicatiemiddel naar de haven toe: het Antwerp Port …
ALTERNATIEVE ENERGIE VOOR CALEFFI OP VSK
Ook op de VSK editie in Utrecht mocht Caleffi niet ontbreken. In het hart van de stand stond centraal de mysterieuze rode kubus. Cuborosso, een multimediaal sterk verhaal over de duurzame …
TOERISME KALMTHOUT
In het voorjaar van 2010, realiseerde Biz Bis het nieuwe toeristische infokantoor van Kalmthout. Na een grondige analyse van wat de gemeente te bieden heeft, werden een aantal sleutelbegrippen omgezet in concrete …
CERDA IN DE STAD ANTWERPEN
Naast de lopende, grootschalige planningsprocessen en de stedelijke ontwikkelingen op langere termijn, heeft Antwerpen in het kader van ‘Werf van de Eeuw’ ook bewust gekozen voor kleinschalige stadsvernieuwingsprojecten mede dankzij …
GLYNWED BV SHOWROOM
De opzet van een standinrichting en een showroompresentatie lijkt hetzelfde te zijn maar het vraagt een andere aanpak. Het gebruik van andere materialen bepaalt de duurzaamheid ervan. Biz Bis toverde …
ISOCARP ANTWERPEN
ISOCARP staat voor International Society Of City And Regional Planners Congres. Voor dit prestigieuze congres werd na aanbesteding beroep gedaan op Biz Bis. Op een passende en esthetisch verantwoorde manier werkten …
E-COMMERCE MET O.A. COMPAQ & MICROSOFT, HP
E-Commerce met Compaq, Altavista, Microsoft & Ad Valvas: een creatief concept rond internet in business. Het virtuele shoppen uitgebeeld door cyberfiguren in een transparante draadstructuur. E-commerce in zijn kinderschoenen zocht …
OPEL ASTRA & EVA
20 vrouwelijke medewerksters van Opel Belgium, betrokken bij de productie van de Opel Astra, werden geportretteerd door Lieve Blancquaert. Voor de persvoorstelling werd beroep gedaan op Baseline en Biz Bis. …
COSMO LOCAL, KLEUR VOOR KWALITEIT
Een buurtontwikkelingsmaatschappij wilde de aandacht vestigen op het belang van ambachtslui in de binnenstad van Antwerpen. Samen met enkele partners werkte BizBis een kleurrijke huisstijl uit. We stippelden een opendeurroute …